Lite jobbigt är det ibland.

Ja.. idag har jag varit på Thorén hela dagen. Om thorenare (är renare) läser detta så är jag osäker om det ska vara en fjong över é:et. Men men.  Jag var där igår och ska även vara där imorgon. Sitter mest och är trött i en soffa, umgås med Frida, Sara och Amanda m. fl. Liiite soft Praktikplats måste jag säga, men det blir väl så när jag mina bästa vänner håller i det hela. Jag är alltså i Café mandarin (madarui eller vad det nu heter) någon stad i Indien är det iaf. Jag trivs, och det är goda chokladbollar!

Efter "praktiken" så åkte jag och Lollo hem till Kattkillen. Låg i hans säng och sov medan han var iväg på lite ärenden. När jag vaknade upp så var jag helt kall och risig. Tydligen så har jag blivit lite småsjuk, JAG SOM ALDRIG BLIR SJUK?! Kom så plötsligt liksom. Nu är jag hos pappa, har nyss ätit en omelett och ligger nedbäddad i sängen redan kl. 21. Ska kolla lite på One tree hill och vänta på att pappa ska komma hem från Stockholm. 

Annars då? Nja, det är väl inte tummenupp direkt. Finns människor som gör mig så irriterad, och jag blir förbannad på mig själv att jag ens lägger ned energi på dessa personer. För ärligt talat är de inte värld min energi och kraft. Seriöst. Synd att man inte kan välja vilka som man vill bry sig om och inte.

Fira Amanda på lördag! Hon har hyrt lokal och sedan ska vi ut på Lobby. Blir trevligt trevligt! Men jag har ett dilemma och vet inte om jag ska köra eller inte..


tatto
Brist på bilder, här har ni min tattoo när den bara var några timmar gammal och jag precis hade kommit hem från Alanya, som förövrigt var en av de bästa veckorna i mitt liv.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback