Norrländsk historialärare och utspillt kaffe

För det är ingen vanlig dag för det är min naaaamnsdaaaag!
Woohoo... eller inte direkt. Men det kan ju vara kul =) tror jag ska unna mig något gott. Som alla dagar.. men alla dagar är ju faktiskt namnsdagar, dock inte mina.
Är på toppenhumör idag! Sovit alldeles för lite, kanske just därför jag är så glad. Helt enkelt för trött för att tänka. Lika bra det! :D:D:D:D:D:D
Har nyss tagit min älskade kopp kaffe och en baguette. Livet är väl bra bra ibland =) Ett minus är att jag failade när jag skulle öppna dörren från Caféterian, tröck upp dörren med foten och sen så smällde dörrren tillbaka så kaffekoppen fick en smäll och brände mig på handen. ååååååh :(:(:(:(:(:(:(
Däremot har jag Historia nu... jag som trodde jag skulle tycka det va skitkul, men hade jag varit 14 år hade jag sagt "det suger!!!" men nu råkar jag ju vara 4 år äldre, så jag säger "det är inte så där jätteroligt".
Nej, jag vet inte ens vad jag skriver. Så trött är jag..
Tur att jag börjar 1 imorgon, men känner jag mig själv rätt så kommer jag vara vaken så pass länge ikväll så jag inte får sova mer än 8 timmar ändå. Varför är det alltid så? Borde ju ta chansen att sova ut.
Nu ska jag sitta och längta till rasten en halvtimme.. mitt liv går verkligen ut på att längta tills nästa gång jag får stoppa något i munnen. Tur att jag älskar ätbara saker så mycket!

Kommentarer
Skrivet av: Snoppenmmmva

JA FYFAN VA DU ÄR BRA, hurra hurra hurra!

Fika snart mmmmm mums

puss hej

nu ska jag lyssna

eeehe jag hatar adelsmän och det här.

hon är dålig.

2009-10-06 @ 09:32:03

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback