Ser ingen plats för mig i mönstret

Helgen är så gott som slut. Har känt mig helt bakis idag trots att jag inte drack en droppe igår. Det måste vara ångorna från alla fyllon på Hangloose igår. Jag och Sanna var först i någon studentlägenhet bakom Högskolan, innan vi begav oss mot City och träffade alla andra.

Hade planer på att bara ligga i soffan och äta massa saker varje halvtimme, men det blev inte riktigt så. Lollo ville ha skjuts från Gäve - Forsbacka, så jag åkte iväg. Men vi fastnade hos Challe ett bra tag, och sedan fastnade vi vid Sjukhuset med Katten och Backman. Så jag kom inte hem förrän nyss!

Jag vill ligga i brorsans rum och kika One tree hill. Men han har verkligen hets idag, så jag får inte som jag vill. Wellwell.. jag är glad ändå för att jag har lyckats få loss en jättestor tova på min pälskling. Jättestor var den! han har haft den under svansen hur länge som helst. Förstår att ni ville läsa denna oerhört intressanta information. hehe


Nu ska jag hjälpa mamma med maten, puss!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback