Utegångsförbud?

..känns faktiskt så. Utegångsförbud av min egen kropp.

Känns som jag har legat på samma fläck i flera veckor, även fast det bara är sen i fredags. Gårdagen minns jag knappt, låg i soffan och kunde inte ens gå och kissa själv. Febern låg runt 39 - 40 hela dagen, den försvann inte helt fast jag tog alvedon. Sov kvartsvis, frös och svettades om vartannat. Så nej, jag hade inte världens roligaste lördag! Medan alla mina vänner var på 18årsfest för Amanda....
Natten till idag var ingen höjdare, har drömt massa sånnadär febermardrömmar ni vet? Går inte att förklara, men det är verkligen skräckinjagande. Jag var vaken, fast drömmarna var kvar. Just inge mysigt..

Men jag mår faktiskt bättre idag, har inte sovit en enda minut på hela dagen och febern håller sig borta med hjälp av Alvedon men även av sig själv!!! woowoo, grattis. Har faktiskt ätit litelite RIKTIG mat idag! Något jag inte gjort sen i torsdags, så det var ju ett framsteg. Men är fortfarande riktigt vinglig på benen, kan inte gå längre än några meter innan kraften rinner ur mig och det känns som jag ska falla ihop. Men imorgon ska jag nog klara av det också!


Så snart mina vänner... snart är jag på banan igen! :)))))

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback