Vad gör du med din söndagsmorgon?

Vaknade för ungefär en timme sen, lagomt utvilad men som vanligt helt slut i huvudet. Jag är det på morgon, helt yr. Ska försöka fixa lite lunch snart, samt få igång min dator som har gått i graven! Skärmen är helt död och jag har testat allt jag kan. När brorsan vaknar ska jag koppla in en annan skärm och se om det händer något.

Igårkväll var det myskväll hemma hos Frida. Jag, Nordström och Kattkillen var där, åt god mat (kyckling, pommes och tzatsiki NEJ KAN INTE STAVA) och gjorde lite konstiga spel/lekar. Hahaha, det var kul och jag njöt över att enbart vara med nyktra personer på en lördagkväll.

Fast sedan åkte jag och Frida till Bomhus och träffade ett par inte allt för pigga pojkar.. Så där sprack det! : (
Vad som händer idag får framtiden utvisa, imorgon är det tänkt att jag ska ha APU men har ingen plats så det blir gå i skolan 9-16.... WOOHOOOOOO!

PUSS

Kommentarer
Skrivet av: Sara

mig ville du absolut inte träffa när jag skulle dricka men sen gick det ju bra att träffa andra fulla människor ;) puss puss :)

2009-10-18 @ 18:42:15

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback