We're not mean to be

Nu är jag så gott som HELT frisk! Dock är mina ben lika trötta som en 100-årings... Men jag är ute och lever nu igen. Så nu kan jag göra allt som jag brukar, åka massa bil, ligga i Kattkillens säng med hela gänget och klia katten i håret, äta på max på nätterna, köpa choklad på statioil och ja ni vet.. allt sånt där viktigt.

Idag har jag, med Frida som starkt stöd i bilen, varit till Statoil och fått Praktik-pappret ifyllt. Åkte till John Bauer, lämnade det hos Idrottsanna och var duktig! Sedan åkte vi hem till Andersson en sväng, sen hämtade vi mamma, hem med henne. Sen har det varit "pyjamasparty" hos Katten. Dock hade ingen pyjamas och jag sov inte ens kvar.. så det blev lite fail där.

Nu är jag hemma, smått irriterad eftersom jag försöker fixa en sak mellan itouchen och itunes som inte fungerar. Kanske är det jag som är dum, eller så är det datorn som är det. I vilket fall så fungerar det inte som jag vill och det är irriterande!!

Justja! Igår färgade Frida håret på mig. Det skulle bli mörkbrunt med lite lite rött i, men jag tycker mer det är rött med lite lite lila i. Får fixa till det när jag får pengar.

Imorgon blir det nog utgång. Slickslick.. fårse var vi håller hus innan.
One tree hill innan John blund nu, HEJ!


Kommentarer
Skrivet av: saralfen

fasen. shejka åt mig oxå!!!!!

love u

2009-10-29 @ 16:01:56

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback