You say; move on! Where do I go?

Börja med att lyssna på det här folk.. Så ni kommer i stämning liksom. Spola fram till 12:50 så ska ni få höra något kul. Jonas lägger in sin stöt på Lollo mitt i radion. HAHAHAHAHAH :D:D

http://webbradio.mixmegapol.se/index.aspx?mediaid=43062&cid=1&cattype=2


Ligger här helt alone i min sköna säng, nybäddad och urvädrat. MMM VAD HÄRLIGT! Mätt är jag också, för påvägen hem från Fba stannade jag på Stattan och köpte en korv med bröd för jag var så sugen. Ska snart playa igång Andra avenyn.
Kvällen har spenderats i Forsbacka med Kattkillen, Andersson, Backman hos Jansson. Jävla massa konstiga namn och efternamn mina vänner har.. jag vet. Men det hör till charmen med dom! Vi har legat och gosat i Lollos säng och bara hängt. Som vi gör alla kvällar. Bara hänger.

Tidigare idag har jag varit i skolan mellan 13 - 16, därefter Grinden och träffat mina goa tjejer där. Nästa vecka är ledarna bortresta, så vi fem tjejer ska träffas hemma hos mig och fika och snacka istället. Jag trivs med dom.
Time to sleep nu actully, men neej. Det blir inge av! För jag är inte trött och istället grymt sugen på att kika film. Så glööööm John Blund att jag tänker lämna min kropp till dig än ;)

Imorgon är jag ledig, som varje torsdag (JA JA JA JA JA !!! :D:D::D)  ska till pappa på kvällen. Tänkte även hälsa på Jerrååånes litegrann. Fårse vad som hinns med. PUUSSS



(Sanna.. om du läser detta så ska du veta att du är ett plus i mitt liv. Skulle kunna skriva allt detta på engelska... eller nej. Då hånar du mig ju bara och fnyser! (hehe) fast det var ju i ettan. Tänk vad du har förändrats, och JAG! vilken tur att vi hittade varandra vavava? Vad skulle jag annars göra i skolan? Jag skulle vilja ge dig MVG i att underhålla mig på 10-rasterna. Och 2-rasten. Och Medieproduktionen, och historian, och alla andra meningslösa ämnen utan lärdom. Bäst är du på betuttnings-delen. Du vet. Synd att Piggen inte inser hur bra du är. Varför jag skriver dessa fjäskord HÄR beror antagligen på att klockan är mitt i natten (03;04 närmare bestämt nu när jag uppdaterar) och jag var kanske en varg i mitt tidigare liv och därför tycker jag bara om dig på natten. Eller så kan det vara så att du ligger och sover eftersom du ska upp till skolan och ha Engelska C imorgon. (så duktig är DU). Och det betyder att jag inte kan ringa dig nu. Men kanske att du läser det här imorgon bitti när du sitter i skolan och jag ligger hemma och snarkar i sängen fortfarande. Kanske du ler lite då. men iallafall, vi ses på fredag. KRAM)

Kommentarer
Skrivet av: saralf

lollo skulle inte tycka det va skönt att sova i nya lakan. hahahaha.aa.a.a. va det inte mysigt att sova hos mig?? ?? ?? ? ?? ? ? ? ? ? i have something important to tell you

2009-10-08 @ 10:30:48
Skrivet av: sannis

DU ÄR BÄST. tack för att du finns och för att du orkade höra mig klaga och vara sur igårkväll :-D ses på fredag... för jag har insett att allt man kan göra när saker går åt helvete är att skratta - och vet du vem som gett mig den positiva synen på livet? att allt löser sig och att man inte ska ta så stort på alla problem som egentligen är ganska små? det är det allt du som har gjort. med ditt lättvindiga sätt, din härliga personlighet och ditt smittande skratt. vem har tid att gräma sig över saker när man har en vän som du? :) MEN det blir nog inte lika mycket motion på fredag! haha

PUSS PÅ BÄSTA TJEJEN

2009-10-08 @ 11:11:27

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback