Confused

Det är skrämmande när man känner hur hjärtat drar flitigt åt ett håll. När huvudet stretar emot för att hjärtat inte ska få som det vill blir det mentalt oväder. Just nu tror jag det åskar rejält.

Tillbaks till verkligheten;
har gått i skolan 13 - 16 idag, underbart att få träffa mina pluppor igen!

Sen drog jag hem en liten sväng, hann kika ett avsnitt One tree hill samt äta. Sedan var det att brumma iväg till Forsbacka. Har hängt framför Idol med Frida, Sara, Lollo, Kattkillen och Backman. Avslutade med fettning på Max. Oväntat!

Imorgon går jag heldag i skolan, d.v.s. 9 - 16. På onsdag börjar jag 13 och sedan är jag ledig torsdag/fredag. Nirre nirre..


Men vad ser jag?! klockan är 23:08 och jag som bestämde att jag skulle sova 22:30. Fan också, men hur ska man kunna sova när man är fullt upptagen med att vara vaken?
HEJ

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Å va kul att ni kommer =)

2009-09-29 @ 07:39:33
URL: http://lacamela.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback