Du får mig aldrig att stå still

Sitter här i skolan, Historia A, och dricker kaffe och äter ost&skink baguett. Inte klagar jag på livet inte, det här duger bra.

Igår hängde vi hemma hos mig. Jag, Frida, Kattkillen, Sara och Lollo. Lollo sov även kvar. Inte skitkul att gå upp imorse.. men man härdar ju ut. Fotografiskbild i eftermiddag. Det är kul! Det gillar jag! Men måste komma på en idé till manipulationsuppgiften..


Nu är jag riktigt dum. Förra veckan hade vi i läxa (vi på Bauer är inte van med läxor, har inte haft det sen nian) att läsa på om medeltiden samt romariket. Om någon vecka har vi prov, och jag har inte läst en sida. Fullt upptagen med allting annat.. och nu skulle jag ju verkligen behöva koncentrara mig och lyssna på vad Historialäraren säger, eftersom hon har en genomgång på allt jag skulle ha läst. Men vad gör jag då? Sitter och spelar spel och funderar på vad det kan vara för mat i skolan. Nu har jag missat allting.. där rök min chans. Det är inte direkt svårt att lyssna ett par minuter. Blir så jävla trött på mig själv ibland.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback