Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

Hola amigos!
Sitter på Historia lektion nu.. jag skojar inte när jag säger att jag inte fattar någonting. Det är för mycket namn och årtal för min mentala intelligens!

Längtar till lunchen.. inte för att pannkaka är supergott. Men jag vill bara gå ut härifrån och skrika av mig lite. Sjunga högt och göra omgivningen irriterad. Jag är på sådant humör idag. Trött så in i....

Min historielärare är ny, hon ser tråkig ut och pratar norrländska. Men hon kan mycket! Vi är den första klass hon har som lärare. Imorse kom jag tidigt till skolan för att jag skjutsade mamma och brorsan. Läraren sprang omkring och var helt hysterisk, så nervös och orolig att hon skulle göra fel. Så jag tog ett litet coach-snack med henne. Hon blev faktiskt lugnare, och sedan tackade hon mig när hon väl stod där framme och predikade. Det var väl en god gärning av mig? Hoppas Sankte Per såg mig.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback