Jag vill så mycket

Fredag Fredag Fredag!
Det sitter fint, för jag behöver vila. Ikväll ska jag bara ta det lungt hemma, sen till Johanna och umgås med Andersson, Kattkillen med flera. Blir väl kika TV kan jag tro.

Imorgon är det 20årsfest för Rickard. Han har hyrt en lokal någonstans, det blir nog nice =)
Sitter i skolan nu, samhällskunskap... orkar inte tänka idag. Har sovit dåligt p.g.a mardrömmar och nästäppa.

Jag håller ju på och gå igenom One tree hill säsongerna, är bara på säsong 1 en så länge. Igår var denna låt med, och jag tycker den är riktigt mysigt.


Kommentarer
Skrivet av: Jossis

svar; du kommer att ha SJUKT roligt, för det är verkligen helt otroligt ! jag är grymt avundsjuk på dig som åker, skulle LÄTT kunna åka igen :)

2009-09-14 @ 15:27:05
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback