Nästa station; Alanya, Alanya

Om exakt ett dygn sitter jag på planet påväg mot Turkiet, Atalya. Därefter väntar en bussresa till Alayna. Jag, Andersson och Lollo åker ned imorgon, sedan kommer Kattkillen och Jonas på kvällen. Pappa kör oss till Arlanda. Flyget går 10, så det blir till att gå upp tidigt..

Om jag är taggad?
JAAAAAAAAAAA!!!

men inte så mycket som jag trodde jag skulle vara.. det känns fortfarande så långt bort när jag sitter här på mediekommunikationen i skolan och har hela eftermiddagen kvar. Antar att det kommer pirra lite i kroppen imorgon, jag älskar att flyga, JAG ÄLSKAR ATT RESA! Har aldrig varit i Turkiet heller, så det blir spännande.

Idag har vi provat studentmössor, så nu är det klart.
Mat snart.. pussen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback