We don't celebrate sundays anymore..

Så var helgen över igen. Har bott hos Alfredssons även denna helg. Blev Hangloose både Fredag och Lördag. Igår var det riktigt ös! Sen när vi skulle åka hem så bevittnade vi en mopedist som körde in i bussbommen på Brynäs. Han flög av och moppen fortsatte åka en bra bit. Ringde ambulansen och senare kom polisen och snackade med oss. Han som körde va ca 40-50 år och rejält påverkad av alkohol eller droger. Riktigt obehagligt va det...
Ikväll då?
Blir nog hemma och kika film bara. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag åka iväg någonstans igen. Det brukar bli så. Har inte sovit så mycket i helgen, har inte hunnit med det liksom. Vi kom hem halv 5 inatt.. så jag ska sova tidig ikväll! Skönt att börja skolan vid 13.
En sommarbild när året börjar bli som mörkast.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback