When you miss someone the most

Börjar skolan nu.
Har varit på HC och lämnat några droppar blod. Allting såg okej ut, men ska tillbaka till en läkare och kika lite närmare på det. För jag är så yr att jag knappt vågar köra bil. Ska även kolla upp varför magen är som den är. För jag orkar verkligen inte med det här längre, och då har jag stått ut ett par år. Ibland är det bättre, men ibland är det faktiskt outhärdligt. Jag blir så begränsad och det passar inte ihop med mina stora drömmar!

Vad har jag för lektion nu då? Jag vet inte riktigt. Något med UF iaf.
Tror vi ska börja fila på en affärsplan samt registrera oss i UF. Men vi måste komma på ett namn på företaget först.

Jag sitter här och nyser, sprider bakterier i hela klassrummet. Hehehehhe

Vi sitter inne hos Älvan... gillar inte det.
Vill hellre vara i vårt klassrum med min älskade klass och bara sitta och snacka skit!

Ikväll blir det kolla fotboll på Interpool med lite people. Jag som är såååååååå fotbolls intresserad ;) jag är mer intresserad av sällskapet och kanske någon cider. Efter skolan ska jag lämna bilen till mamma och sen glida iväg mot nynäs på ett litet hemligt möte. Sen ska jag upp till mormor en snabbis och byta om.

Om några timmar lämnar Sanna landet och flyger till Libanon. Jag kommer sakna henne, hon har all energi som jag saknar. Ett hjärta till henne!
Nästa lördag är det ju min tur att lämna landet, igår bokade Kattkillen och Jonas också resa till Alanya. Så det blir jag, Lollo, Andersson och pojkarna! Det blir grymt.

Nej nu måste jag gå och kissa, kanske ska försöka lyssna lite på vad Therese står där framme och mumlar om sedan. Hej på er

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback