Ge mig ett fel som jag kan rätta till

Påsken är över. Det har varit gott med ägg. Ägg, ägg, ägg - överallt.
Men det är ju helt okej.

Har varit Kattvakt hela helgen, både åt kissekatten Wille (Fridas) och Kattkillen (Niklas Olsson). Känns som att jag har åkt bil konstant enda sedan torsdags. Har nog gjort det också, överallt och ingenstans.

Ikväll åkte jag och Andersson hem till Frida och väntade på att hon skulle komma hem från Norrland, sedan kom hon och även Kattkillen kort därefter. Blev kika lite TV och bara ta't lungt. Nu börjar ju även vårt sista lov... någonsin. Antar att de följande lovdagarna kommer se ut likadana som ikväll. Men det är väl det som är meningen med lov, att inte göra någonting speciellt.

PLUS till mina vänner som gör allting tre gånger bättre varje dag

MINUS till kassörskan på Tempo i Valbo som var så otroligt otrevlig idag. Inte vårt fel att du är så grinig för att du aldrig har sett något annat än Valbo i ditt liv. Öppna ögonen och byt jobb istället. Överväger seriöst på att aldrig mer gå in där.



Kommentarer
Skrivet av: Camilla

En hel del i butik skulle behöva gå en charmkurs :P

2010-04-06 @ 20:40:54
URL: http://lacamela.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback