Open your heart to me baby

Helgen
Utgång i torsdags, lugnt i fredags, igår blev det interpool och några andra ställen.
Idag har jag suttit ute i fem timmar. Har även damsugit bilen och massa annat nyttigt.
Eller nej...... bara damsugit bilen.

Imorgon är det praktik igen. Sista veckan någonsin på gymnasiet.
Det kittlas lite i magen när allting börjar bli "sista gången någonsin".


Såhär ser det ut när jag tittar ut från mitt rum. Solen!
Årets första grillning ägde rum hos Sara i Forsbacka
Kattkillen och Frida
Behöver jag nämna att det var gott?
Niklas "Kattkillen" Olsson och Robert "Svinto" Sandström
Sara Alfredsson och Johanna Nordström
Glatt!

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Lucas tackar för dom fina orden =D

2010-04-12 @ 21:44:13

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback