Why the hell are you so sad?

Utgång igår. Slick.
Calle Kristiansson var där, och det + ny inkommet studiebidrag + lönehelg + helg + törstiga ungdomar resulterade till en oändlig kö som gick enda runt hörnet.

Kom dit vid halv 12, och stod i kön en timme ungefär. Sedan gick vi ur den då det kändes som att den inte alls gick framåt. Anledningen var att vakterna släppte in från andra hållet också.. skapligt irriterande.

Så vi gav upp. Några av oss i alla fall. Det sögggg... men blev ändå en bra kväll. Träffade mycket trevligt folk så jag blev ändå nöjd. Kände oss som 14 åringar som stod utanför krogen och inte hade åldern inne. För att förstärka känslan hängde vi även på Donken ett tag. Fattar inte att vi kunde tillbringa så mycket tid där för ett par år sedan... nu vill man bara ut därifrån. Hamnade i sängen 03:30.

Idag är det långfredag, och det är verkligen vad det är.. en låååång fredag. Jag är så trött så det känns som att jag aldrig har vaknat idag. Ska försöka ta mig ut från huset senare, blir väl umgås med någon eller några om jag känner den här fredagkvällen rätt. Förhoppningsvis blir det bara ta det lugnt.



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback