vi blir aldrig som dom från stan

Idag har jag varit ute i skogen. Helt otroligt.
Men jag hade faktiskt en anledning. Jag var hundvakt.

Och jag måste erkänna. Även jag, som hatar vinterhalvåret så brutalt tyckte faktiskt att det var sagolikt vackert ute idag. Med solens strålar som trängde sig igenom skogens alla grenar och barr. Snön låg tjockt över hela marken och bara glittrade av kylan. 13 minusgrader tror jag minsann att det var. Minst. Luften var så frisk som bara de nordiska molekylerna kan göra den. Sådär så det sticks i halsen när man andas. Men det var vackert. Så vackert.




Imorgon är det Supé på Heartbreak för att sedan avnjuta Oskar Linnros ljuva stämma på scen. Det kommer bli en bra kväll!



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback