Du och jag har ingenting, och vi kan inte knäcka varann

Idag var det vackert ute.
Riktigt vackert.

Jag och Sam har varit ute och lekt i snön, låtsas att vi var små igen. Om det ändå vore så väl. Förvånad att jag tog mig i kragen och gick ut, snön och jag är ju inte direkt bästa vänner.

Alla hjärtans dag.
Jo.. alla hjärtans dag. Jag känner inte så många hjärtan förutom mina vänner. Ska ut och äta med några singlar ikväll, plus ett undantag. Vi vet inte än vart, kanske är ganska fullt ikväll, eller så är det tomt för att alla är hemma och badar badkar, ger varandra rosor, dricker rödvin eller vad man nu gör.. jag har aldrig riktigt förstått innebörden med den här dagen. Tur att jag har mina vänner att sprida kärlek till!

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

fina ögon du har :)

2010-03-13 @ 22:07:52
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback