2009

En sammanfattning av år 2009 i listform.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, bland annat så tatuerade jag mig och åkte utomlands med vänner utan föräldrar.
Höll du några av dina nyårslöften? - nej...
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - min kusin blev mamma till lilla Lucas
Dog någon som stod dig nära? - nej
Vilka länder besökte du? - Mallorca, Turkiet
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - ja
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 1 Juni (då jag tog körkortet, förövrigt bästa dagen i mitt liv faktiskt)
Vad var din största framgång 2009? - Började säga ifrån lite mer
Största misstaget? - Jag gör många misstag hela tiden, men ingenting jag vill dela med mig av
Har du varit sjuk eller skadat dig? - jag var sjukare än vad jag någonsin minns att jag har varit över Amandas födelsedag. Tror det var influensan
Bästa köpet? - no idea
Vad spenderade du mest pengar på? - MAT, bensin, cola, MAT
Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja, jag lyckades ju ta körkort. Det var riktigt stort för mig.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Rap das armas och många fler
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - jag blir gladare och gladare för varje år. Eller kanske inte gladare, men jag uppskattar livet mer och mer för varje dag.
Vad önskar du att du gjort mer? - lagt ned mer tid på mig själv
Vad önskar du att du gjort mindre? - lagt energi på människor som inte är värd det
Hur tillbringar du julen? - först hos pappa på dagen, sen hos mamma på kvällen
Blev du kär i år? - jag vet inte vad "kär" innebär, men jag tyckte i alla fall om någon riktigt mycket
Blev du tillsammans med någon? - yes
Favoritprogram på TV? - One tree hill om det räknas
Bästa boken du läste i år? - Jessica Anderssons bok, minns inte namnet på den
Största musikaliska upptäckten? - Promoes platta kråksången kanske
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - pengar och middag med mina bästa
Något du önskade dig men inte fick? - minns inte
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Mamma och pappa bjöd mig och mina vänner på käk på Cheers
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - lite mer kärlek
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2009? - övergick helt till tighta kläder
Vad fick dig att må bra? - vänner och musik
Vilken kändis var du mest sugen på? Persbrandt, alltid.
Något speciellt du började eller slutade med år 2009? jag slutade dricka alkohol, insåg att jag inte vill ha det i mitt liv.
Vem saknade du? jag saknar alltid det jag inte har
De bästa nya människorna du träffade? - Niklas Olsson, Anders Backman


2009 har varit ett händelserikt år. Utan tvekan. Man ska inte ångra det man har gjort, men man kan inse att man kan göra allting lite bättre de kommande åren. Nu väntar 2010, mitt student år. Gissar att detta år kommer förändra mitt liv dramatiskt. Jag är taggad inför framtiden!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback