Berätta hur du gör, så jag förstår hur jag ska nå dig

Hua, jag mår inge bra alls.
Känner mig som en snorig liten skitunge med uppsvullna röda ögon och allmänt sliten.

Idag har jag gjort MASSA saker! Bland annat.. städat rummet (och då menar jag STÄDAT RUMMET, har damsugit, dammat, torkat av och allt sånt viktigt) sen har jag även möblerat om, bytt ut några foton på en tavla, bakat mina favoritkakor, städat lite mer, bytt sängkläder och ja... ALLT.

ALLT som man inte egentligen orkar göra när man mår som jag mår. Känner mig ännu sämre nu.. så det var väl inget vidare smart drag.

Kvällen har jag spenderat i Forsbacka, blev som vanligt mycket prat och även mack-ätande. Nu väntar jag på att brorsan ska komma ur duschen någon gång, han är förövrigt världens segaste duschare, (AAAAATSHOOOOOO!!!!! x 2) sen ska jag ta en snabbdusch och krypa ned i mina nyvädrade och nybytta sängkläder! Synd bara att jag inte har någon att dela den underbara frescha känslan med.

Imorgon väntar spa i Sandviken med Alfredsson och Jansson. Ska bli wonderfuuul, men ryktet går ju att det inte är så smart att bli masserad när man är förkyld då infektionen sprider sig runt i heeela kroppen, så jag antar att jag kommer bli förkyld i typ stortån eller något.. så vi får väl se hur jag mår imorgon vid denna tidpunkt...

PUSSSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback