Det finns en stjärna som är din

Gårdagen var en riktigt bra dag.
En sån där födelsedag som jag förmodligen inte kommer minnas om ett par år,
men som ändå var riktigt bra för stunden. Jag hade roligt. Jätteroligt.

Imorgon börjar skolan och på köpet kommer alla rutiner.
Jag är osäker var jag står i min åsikt om rutiner, men visst kommer det bli skönt att få komma i säng innan 12 varje natt. Dock har jag blivit så extremt morgontrött de senaste året. Jag trodde det var något som hörde till tonårens tidiga år, för mig verkar det vara tvärtom. Hela jag är nog lite tvärtom. Nytt schema väntar i skolan.. blir nog en ganska tuff termin. Vi på John Bauer är så otroligt bortskämda med slappa scheman, slappa lektioner och slappa tider..

Imorgon ska jag försöka ta mig till Clas Ohlson och köpa ett fotoalbum och lite sånt. Har nämligen 220 framkallade bilder som ligger här och vill sättas in i album samt ha en textrad att stötta mot. Så jag ska nog fixa det imorgon. Om jag hinner. Om jag orkar.

Ikväll har jag försökt köra hem Saras bil till Forsbacka. Men den strejkade, förmodligen på grund av den iskalla atmosfären. Den vägrade helt enkelt att starta, trots att jag hade både min mor och min vän Andersson till hjälp så lyckades vi inte få igång den. Men nu är den borta, Alex kom och hämtade den för ett tag sedan. Så nu vilar den säkert hemma hos Alfredssons, kanske den fick följa med in i värmen där.

Köping-gänget syntes i TV-rutan idag. Och guud vad jag gillar det!
Känner på mig att det kommer vara veckans höjdpunkt ett bra tag framöver..

Nu ska jag titta på Hundtricket och sedan försöka sova.
Kommer nog inte gå så bra eftersom jag inte gick upp förrän efter tre idag...

Puss och hejdå vecka 1.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback