Dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger.

Idag har varit en konstig dag.
Alla har varit helt knäppa i skolan och mitt humör har verkligen gått upp och ned heeeela dagen. Pannkaka i skolan, så magen mådde ju inte toppen efter lunch. Fattar inte ens varför jag ens försöker äta mjölkprodukter...

Efter skolan drog jag ned på stan med Lina och Jessica och jag hittade ett par skor till balen den 19 februari! Känns braa... Ska till dem ikväll och bara ta det lugnt.

Min lilla plutt avlivades igår.
Jag trodde inte jag kunde känna så starkt för ett djur, men jag känner det verkligen nu. Han hade verkligen en personlighet, trots att han var en kanin. Jag har haft honom sedan jag var 11 och det är ändå under hela min ungdom... så det känns riktigt tungt faktiskt. Det känns i hjärtat.

Snobben

Kommentarer
Skrivet av: Linda :)

vilken sötis :)

2010-01-15 @ 14:47:57
Skrivet av: Nathalie

Kaniner är verkligen härliga djur med stor personlighet :)

2010-01-15 @ 17:55:36
Skrivet av: challe

Nej, min kompis :( ..

Var det för ögonen ?

stackars kanin, stackars jennifer.. <3

2010-01-16 @ 14:30:07
URL: http://charlenehaglund.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback