Happy birthday - 910109

Kom precis hem från Interpool. Chillat där med ett gäng. Lollo var först med att säga Grattis, så grattis till Lollo. Men störst Grattis till MIG för jag fyller faktiskt år nu! Eller det är i alla fall min dag. 19 på riktigt blir jag 18:43, så det är många timmar kvar.

Imorgon (senare idag) kommer lite släkt hit och äter min underbara limepaj som jag har kämpat med idag (not). Senare ska jag ut och käka på Lam's terass med diverse folk. Jag och mina gobitar till vänner, 14 pers blir vi visst! Sedan hem till Pappas lägenhet och förfesta, sen blir det ösa på krogen. Jag är övertygad om att jag kommer få en bra dag, för jag vet inga andra personer än dem som jag kommer vara med som jag hellre skulle vilja tillbringa min dag med.

Nu ska jag svepa upp min treo, sedan försöka sova mig frisk och lycklig.
Så... grattis till mig och grattis till er som kommer ihåg min dag. PUSS

Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Grattis jennifer!

2010-01-10 @ 11:20:03
URL: http://hannarostberg.blogg,se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback