Jag önskar dig allt vackert, för du är det bästa som jag vet

Ojoj, det här lovet har gått fortare än fortast.
Visserligen är det inte riktigt slut än, men jag har ju en stark förmåga att inte kunna leva just nu. Så mentalt så har jag redan börjat skolan trots att det är 4 dagar kvar tills dess.

Igår var vi ut på Goya, inte världens bästa kväll, jag hade ont i huvudet och var irriterad. Så jag var inte i mitt bästa krogskick kan man säga!

Idag har jag bara hållt mig hemma, varit iväg med mamma och slängt sopor samt handlat mat på Coop. Min kropp mår inge bra, har fått någonslags fjantig förkylning så jag känner mig allt utom energisk.

Har nyss kikat Wallander - Mastermind, har sett den minst 20 gånger tror jag och jag tycker fortfarande att den är lite scary. Så grymt genomtänkt film, allting stämmer i den. Filmningen, klippningen - ja, allt! Det är en sån där pangfilm! Tänk vad svenskarna kan ibland... trots att alla scener förmodligen är härmade av utländska filmer.

På lördag är det min stora dag, som dock inte känns som någon speciell dag.
19 år. Yippi! Känns riktigt meningslöst faktiskt.. fast det kanske känns så bara för att alla säger att det är "en meningslös ålder att fylla". Jag vet inte om det kommer kännas så mycket meningsfullare att fylla 20 direkt. Eftersom alkohol inte ingår i mina inköp längre, så kommer förmodligen inte 20 heller kännas som något speciellt år. Så vad har jag då att se fram emot tänker ni? Jag har massor att se fram emot kan jag tala om för er.
Nej, jag skulle ju titta på Hundtricket för 10:de gången, inte sitta här och skriva skit. PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback