Nu är det över

Har förmodligen haft den bästa veckan i mitt liv. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. ALLA dagar har varit kanon! Även om vädret svek oss igår, så slår veckan allt annat jag tidigare varit med om. Helt galet underbart.

Idag har jag blandade känslor. Lycklig, sorgsen, förväntansfull på framtiden, orolig och alla andra känslor som kan rymmas i en ungdomlig kropp. Jag är så ledsen över att sluta på John Bauer och skiljas från min bästa klass. Samtidigt som jag ser fram emot det som ska komma!

Måndag - brännboll

Måndag - brännboll

Måndag - brännboll

Tisdag - barrunda

Onsdasg - middag på Engeltofta

Onsdag - engeltofta

Onsdag - engeltofta

Hela familjen!



Älsklingsklassen!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback