Du och jag - är inge vidare bra, men jag kan inte säga nej

Så var det söndag eftermiddag. Igen. Jag tycker inte jag gör något annat än halvligger här på sängen på söndagseftermiddagar. Men jag gör ju faktiskt en massa andra grejer hela veckorna...

Helgen?
Jag har bara tagit det lugnt. Tillbringat den mesta tiden i Forsbacka. I fredags hos Lollo, igår hos Sara. Blev en ride in the níght till MAX också. Inte alltför ovanligt. Sedan sov jag och Kattkillen kvar hos Sara. Jag slocknade inte förrän 06 imorse... sommartid

Idag har jag skjutsat Katten till Bomhus, sedan ätit kebab med alldeles för stark vitlöksås. Och fikat. Fikat igen. Och igen. Nu ligger jag här. Ska iväg till pappa ikväll, blir där hela veckan. Har praktik på Trycktrean som ligger några minuter därifrån, så det blir nice.

Hoppas ni har haft en bra helg!


En bild från studentkryssningen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback