If you don't love me, why don't you let me go?

En helt vanlig torsdagskväll. Halvligger i sängen och ska precis kicka igång Bröllopsfotografen.

Känns som att jag har sprungit Vasaloppet. Ja, SPRUNGIT.
Förstår inte hur jag kan vara så trött om kvällarna. Antar att all min befintliga energi används i skolan. Inte på skoluppgifter och sådant, utan mer på rasterna. Härjar runt så mycket så jag blir helt slut. Det är som att gå på dagis. Haha, tror bara huldrorna förstår. Säger som Markus Krunegård: "Kicken, var tog den vägen?"

Efter skolan var jag och fikade med Elin. Eller fika och fika, blev fin middag med tanke på priset. 110 spänn fick jag en pasta bolognese och en cola för. Jag försöker göra av med så mycket pengar som möjligt så jag kan känna mig lite tät. I praktiken är jag fattig som en enkrona - men rik på kärlek! ;)

Studentkryssning i helgen. Längtar!


Såhär snygg var jag idag när Lina fotade mig till hennes paragraf uppgift på Fotografiskbild B


Kommentarer
Skrivet av: Johanna

sv; Steeeencool är hon! Men i jämförelse med oss är hon bara grus! ;)

2010-03-18 @ 22:06:27
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback