och jag kommer inte ta skulden

MÅNDAG
Sitter på praktiken. Trycktrean. Jag trivs här, jag får göra det jag tycker om. Sitta i indesign och pilla, redigera, designa och vara kreativ. Jag skulle inte placera mig själv under kategorin kretativ, men när det gäller digital design måste jag påstå att jag inte är så dålig. Bara jag får göra det själv, på mitt sätt.

Det är en annan tjej här också, jätte trevlig! Vi har nyss plastat in 200 visitkort till en kund.

Ikväll hoppas jag på lite sällskap i pappas lägenhet.
Verkar som att jag får min vilja igenom! Även lite nattligt sällskap : )

Klockan är snart fem, och jag har tröttnat på P4 (har radion på skrivbordet där jag sitter). Är lite småhungrig och vill gå hem och ta ett bad!

Imorgon förmiddag ska jag iväg och ge blod. Hoppas det går bra och att jag inte blir helt slut efteråt... så det får bli veckans goda gärning ;)

Hemskt det som hände i Moskva i morse.. fyfan.
Tur att det inte finns självmordsbombare eller tunnelbanor i Gävle.

Hej på er

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback