Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

Idag har det varit en fin dag. 20 + hela dagen, helt otroligt!
Man hinner ju glömma bort att det faktiskt kommer en sommar efter ett halvår med snö och minusgrader.

Skola hela dagen, och även sista mötet hos kuratorn som jag har gått hos i fem år! Hon har verkligen sett mig växa upp. Så nu, sista gången vi sågs, gick vi igenom alla år som har passerat. Killar.. tankar.. fester. Herregud, haha! Jag kände mig verkligen vuxen för en stund.

Kvällen tillbringade jag hos Sjögren's. Andersson joinade en stund också.
Imorgon klockan 8 kommer Frida och plockar upp mig och skjutsar mig till skolan.
Därefter väntar en skoldag 9-16...

Nu ska jag lägga mig i sängen och begrava mig i musikens värld. Godnatt



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback