Jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt

Dagen var till en början inte den bästa, men blev bättre framåt lunch.

Då drog jag till söder och skrev på anställningsbevis för sommaren, så nu är det klart! ska även jobba på lördag kväll =) Hemtjänsten, Förenade Care.

Jag trivdes något enormt på introduktionen, så jag tror att jag kommer göra det under sommaren också! Kunde aldrig gissa att man skulle få sådan glädje och tacksamhet att arbeta som vårdbiträde. Men mina fördomar om hemtjänsten stämde verkligen inte, och det är jag glad för.  Så nu slipper jag gå pank i sommar, dessutom kommer jag att ha lite att leva för på barskolan i september.

Efter jag hade varit på jobbet åkte jag till Bomhus och besökte först Joel och sedan Kattkillen. Därefter hämtade jag mamma och åkte hem och åt pannkakor!

Imorgon är det onsdag och sedan blir det långledigt. Sköööönt

Puss


En tokig bild från helgen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback