Sometimes I think I'm crazy

ÅH så trött jag har varit idag. Blev inte mycket sömn inatt. Kom hem halv 10 igår och började 7 imorse. Men det går bra, jag trivs! En dag kvar på introduktionen. Blir mycket gratis motion om dagarna, går hit och dit och upp och ned. Skönt! jag som aldrig tycker att jag "har tid att röra på mig". Sanningen är att jag har all tid i världen... men jag är nog världens lataste människa också. Ligger i alla fall på top 10.

Imorgon blir det fira Nordström också. Trevligt trevligt.

Har nyss kollat på sista avsnittet av Andra Avenyn någonsin. Känns märkligt. Även fast jag tycker att serien har spårat en del sedan ca 2 år tillbaka. Men det är ändå en serie jag har kollat på varje vecka i tre år - hela gymnasietiden. Känns sjukt konstigt att det slutar. Men helt okej slut var det i allafall :)

Ser fram emot en helg. Mycket sova blir det kan jag lova!

En bild från Anderssons 19årsfirande!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback