ingen kan köpa livet

Idag har jag blivit både både glad och inte glad.
Inte glad för att snön har kommit och vi vet alla vad jag tycker om det. Tänker inte slösa ett ord till på denna vita sörja som inte förtjänar något annat än döden. Fast det kommer bli svårt att håll all ilska inom mig. Jag är ju trots allt en skrivare.

Men jag är glad för att jag fick ett positivt samtal från Gavlegårdarna nu på eftermiddagen. Om jag bara fixar fram ett anställningsbevis för 6 månader framåt så är lägenheten min. Så imorgon ska jag till jobbet och försöka fixa det, och på fredag har jag tid på Gavlegårdarna för kontraktskrivning.

Tänk vad kyla och snö kan göra en nedstämd. Galet!

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Jag tycker också det är viktigt med ett riktigt kök. Det hade ju vi i våran etta också. Men grattis, vad kul :)

2010-11-09 @ 18:07:01
URL: http://lacamela.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback