det kan knappast kallas lyxproblem när allting tycks gå fel

Idag har jag varit och fixat en del ärenden. Tog även en mysig fika på stan.
Hösten ligger som en slöja över hela Gävle. Vackert. Men kallt och sorgligt.

Varje höst framkallar samma sorts känslor år efter år. Jag glömmer så lätt att värmen faktiskt återkommer efter vintern. Ska försöka ha det i tankarna denna höst, allt blir så mycket lättare då.

Jag var även in på mitt jobb, där jag jobbade i somras idag och fick bekräftat att jag får fortsätta jobba där. Vilken lättnad! Bokade in några pass redan denna vecka. Förövrigt så är jag som sagt i full gång med lägenhets-letande. Håller tummarna att det dyker upp något snart!

Nu ska jag städa lite och byta sängkläder. Kram


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback