För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Madrid är en vacker stad. En stor stad, men endå inte känslokall utan varm.
Jag trivs här, det är ett ställe jag skulle kunna bosätta mig på i framtiden.

Men på torsdag är det dags att åka hem till verkligheten igen.
Hem till jobb och rutiner. Men också hem till mina ögonstenar.
Mycket i mitt liv förändrades förra hösten, och likaså kommer det att denna höst göra.

Säljning av huset kommer att ske, säljning av mitt hem sedan 17 år tillbaka.
Jag kommer att lämna Valbo, och jag tror inte att jag och Valbo kommer bo tillsammans igen faktiskt. Jag tror vi är klara med varandra även om jag har trivts med att växa upp där.

Nu ska jag äta ännu en spansk middag med Begona och Lidia.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback