Give me reason, but don't give me choice

Nu är det bokat. Åker till Madrid på onsdag, och stannar en vecka om inget otroligt sker.

Något otroligt skulle kunna vara att:
- jag blir överfallen av jobberbjudande med dunderlön
- att jag träffar en snygg spanior som friar till mig
- att sommaren bestämmer sig för att stanna kvar där hela vintern också
- att jag råkar trampa snett på en gatusten och bryter foten så jag inte kan flyga hem
- att jag virrar bort mig och missar planet hem
- att alla flygbolag går i konkurs
Som sagt, ganska otroligt...

Sedan när jag kommer hem kommer jag förmodligen få jobba på Förenade Care, där jag jobbade i somras. Ska försöka hitta något bartenderjobb också tänkte jag. Jag ska även försöka hitta lägenhet och flytta till något eget. Känner att det är dags på riktigt nu. Så det verkar som att jag blir kvar i Gävle under hösten och vintern. Men det känns faktiskt okej. Livet tar ju inte slut än, så jag kommer fortfarande ha chans att flytta senare när jag är redo att lämna fågelboet. (mina vänner)

Längtar tillbaka till Magaluf och alla galningar..

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback