allihop är dem dina, och ingen ska ta dem ifrån dig

Här sitter jag. Det pirrar i magen. Imorgon kl. 08:15 befinner jag mig (förhoppningsvis) i sal D22 på LiU. Har packat ner nya kalendern i nya väskan med gamla pennor. Saknas bara ett blommigt pennfodral.. Jag känner mig som en sjuåring som ska börja första klass. Hah! Men det känns bra! Så otroligt bra. Har varit och kikat in i salen idag, så jag vet hur jag ska hitta på det enorma universitetet.

Sitter förövrigt vid mitt skrivbord som jag målade igår. Det är 28 timmar sedan och det har fortfarande inte torkat än! Vänta tills det torkar? Nä. Det krävs det tålamod till, vilket jag saknar. Så jag har lagt på allting på skrivbordet ändå. Även fast det fortfarande är lite kladdigt..

intressant? JAAAAA!
såhääär taggad är jag just nu!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback