it's easier to think and harder to feel

Mamma och pappa har varit här idag. De hade med sig en hel minibuss med grejer. SJUKT hur mycket saker man kan ha fast man bara är 20 år! hur ska det då se ut när jag är 40? Det var i alla fall kul att se dem. Både mamma och pappa och alla mina grejer. Vi tog en låååång middag på Burger King, och jag passade på att njuta av deras närvaro. Är så van att ha dem nära liksom, så det är det som är hårdast med att flytta till en annan stad. Tack och lov att det finns telefoner!

Nu är det ordning och reda här. I alla fall så gott som! De flesta kartongerna får stå ouppackade eftersom det redan är fullt med köksgrejer i skåpen. Har fixat och donat på mitt rum hela kvällen och nu.. NU känner jag mig hemma. Känns konstigt att se alla möbler stå här, saknar lägenheten i Gävle för en sekund. Viftar genast bort den tanken. Jag är för duktig på att längta tillbaka till saker, även fast jag har det hur bra som helst här och nu.

Imorgon ska jag måla mitt träfärgade skrivbord vitt. Tror i alla fall att det blir vitt. Men det kan hända att jag ångrar mig imorgon när jag ska köpa färgen.. 

Såhär ser det ut hos mig nu.


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback