för jag tror att när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än

Idag har jag och Matilda, en av dom som jag bor med, varit in till Linköping City. Där fanns alla butiker man kan tänka sig, förutom Weekday som vi inte hittade på.. Men alla andra. Innerstaden är supermysig, som en blandning mellan Gävle och Uppsala. Vi tog en kaffe på en av alla uteserveringar, fanns X antal sådana. Cozy cozy!

Nu ligger jag bara och slappar. Det känns i både kropp och själ att den senaste tiden har varit stressig och spänd. Nu börjar jag slappna av, och har spänningshuvudvärk hela tiden. Men det släpper väl så småningom.

Dags att fixa lite mat snart känner jag, hungrig som alltid!

Såhär fullpackad var min bil när vi åkte i måndags!

Kommentarer
Skrivet av: Sanna E

Drick extra mkt vatten vännen.

2011-08-25 @ 13:55:24
URL: http://samalo.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback