I'm so excited, and I just can't hide it, I'm about to lose control and I think I like it

Okej, skolan är enorm. "Om en vecka hittar du bättre än i din egen ficka" sa en person en gång när jag med flera var oroliga för "den stora högstadieskolan". Det var när jag skulle börja sjuan. På Sofiedalskolan gick ca 500 elever. Vet ni hur många som går på Linköpings Universitet? 27 000.

Idag var det upprop, kursinformation och rundvandring. Regnet öste ned så rundvandringen blev mest en plåga. Tack å lov finns det en underjordisk tunnel under hela campus, så vi fick gå mestadels där. Upptäckte även att det finns X antal snyggingar på LiU. Kul att se lite nytt folk. Detta kan bli spännande.. ;)

Kursplanen ger mig rysningar - av lycka! För någon som älskar media i alla dess former kan denna kurs inte vara annat än intresasnt. När ord som kommunikation, offentlighetsprincip, journalistik, reklam och information når mina trumhinnor spritter det av entusiasm inom mig. Media är helt klart min grej!


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Men sötunge! <3

2011-08-30 @ 20:31:17
URL: http://samalo.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback