I've had you so many times but somehow I want more

Har varit ute och härjat hela dagen känns det som, är helt slut. Egentligen har jag bara varit på stan i ett par timmar, men det kan tydligen göra mig helt utmattad. Köpte ett par termoleggins. Otroligt smart uppfinning må jag säga. Jag är ju en riktig leggins tjej, har antingen det eller strumbyxor på mig varje dag - såååå skönt! Dock kan det vara lite kallt under vinterhalvåret, så termoleggins är den givna lösningen på detta obehag.

På eftermiddagen var Victoria här och vi planerade inför tentan som ska skrivas under jul. 12 januari ska den in, vilket känns väldigt långt bort just nu. Men vi vet alla hur fort tiden kan gå..

Idag är det onsdag, vilket betyder samhällsprogram vilket innebär lycka för Jennifer Bredberg. Uppdrag granskning, Kalla fakta och Kvällsöppet. Fantastiska grejer.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback