och kan du vara vänlig att aldrig mer ringa mig igen, för jag vill aldrig känna igen

hej
idag har det varit årets varmaste dag, (30 grader i skuggan) och jag har jobbat 11-21. Om det var varmt att vandra runt i stan och springa i trapphus? ja. det var skitvarmt. Men så härligt! vindarna smekte mig på kinden, varm likt en hand. Helt underbart.

dagens plus går till alla mina älsklingstanter och gubbar som jag har besökt på jobbet idag. Underbara individer som alltid kan få mig på bättre humör. Som ständigt visar sin tacksamhet över att jag är behjälplig, och som får mig att känna mig viktigast i världen.

dagens minus går utan tvekan till världens alla karlar. Karlar som går under benämningen svin, men som jag av någon underlig anledning ständigt tycks falla för och kasta pärlor på. Idiotiskt

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

:(

2011-06-10 @ 00:42:02

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback