you are still number one

Jag bestämde redan när jag slog upp ögonen i morse kl. 07 att detta skulle bli en bra dag. Och det blev det. Jag tror på inställning. Jag tror att det mesta handlar om det. Nästan allt. Packade min lilla bil full med MKV:are och vi brummade iväg mot Norrköping. Studiebesök på 24nt var det som stog på dagens schema. Besöket var välplanerat och mycket givande. Som lördagsgodis för en tjej med hjärtat på mediesidan. Att htita dit vi skulle var dock inte det lättaste, trots en utförlig vägbeskrivning...



Kanelbullens dag. Alla Svensson-människor hurrar och applåderar! Jag är väl inget bigfan av den lilla kardimumma indränkta bullen, men man måste ju ställa upp och äta en i alla fall. Det lilla bakverket har ju trots allt fått en helt egen dag. Detta är kvarlevorna av den stackars bullen.


Och vet ni? om två dygn kommer jag äntligen att få kramas med min kärlek igen. Jag transporterar mig 30 mil för att få göra det. Helt klart värt det. Får se om jag överlever fyra dagar i Borlänge. Tycker i alla fall om killen som har flyttat dit grymt mycket.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback