att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

Totalt känslomässigt ostabil. Det är nyckelordet för denna dag. 26 september 2011.
Idag är en sådan dag, då jag är i mod att sitta uppe hela natten med ett worddokument framför mig och bara skriva. Det är möjligt att natten blir en sådan. Innan dess ska jag ta farväl av en mycket nära vän, och därefter brumma 38 mil söderut. Det är dags att återvända hem till Linköping, från mitt hem i Gävle som under denna helg har gestaltat sig i Sjögrens hus. Nu är det dags. Att packa ihop mina saker ut i bilen. Jag ska krama om min vän länge. Frida - en av mina absolut bästa och närmaste vänner som vet allt om mig. Ni vet en sådan vän som man har haft länge och alltid kan ringa. Jag kommer sakna henne så oerhört dessa sju månader. Hoppas vi ses snart.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback