du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Idag har jag inte gjort något nämnvärt. Ingen föreläsning, inget plugg.
Har bara varit ute och farit på lite ärenden hela eftermiddagen. Nu är det bara jag och Ralf hemma (matildas hund). Matilda är i Jönköping och myser och Katten är ute och roar sig. Så det är bara jag, hunden och mörkret. Och jag som är så mörkrädd! Passade på att duscha medan det fortfarande var lite ljust ute, för senare skulle jag inte våga.

Imorgon kommer David och Joakim hit, mina gamla gymnasievänner. Det ska bli kul! Jag tror att vi ska piffa upp mitt fattiga studentliv lite och gå ut och äta.
Trevlig helg!

Kommentarer
Skrivet av: Jill

Ja nu är det jättenära!! :) haha jo den är mycket större än vad den var då ;) hur trivs du med livet i linköping då? :( sköt om dig!

2011-10-01 @ 21:37:56
URL: http://catchitifyoucan.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback