mm, det här är värt att dö för jag tror mitt hjärta blöder

Idag har jag varit på universitetet med två tjejer som jag ska göra seminariet imorgon med. Vi jämförde utlänska tidningar med svenska, respektive nätupplagor. Efter det blev det lucnh på IKEA, och konstaterades att de har andra rätter här än i Gävle. Helstekt kotlettrad saknades! Så för att uppfylla det begäret var jag tvungen att köpa en jacka istället. Och en halsduk. Och ett läppglans. Sen var jag både mätt och nöjd!

Nu är jag placerad på sängen och ska fortsätta skriva på uppsatsen, (nej, jag hann inte klart igår, gav upp efter 9 timmar). Imorgon blir det 4 timmars bilåkande till Gävle och stannar där över helgen. Det är dags att ta farväl av två kära vänner som ska ut och upptäcka världen i sju månader. Snyft...

Morgonens frukost

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback