the future's in the air, I can feel it everywhere

Dagen har varit intensiv och ryggen värker ordentligt. men det är väl så det ska vara när man flyttar. Sedan har vi det här med den mentala biten. Mitt mentala jag är så pass känsligt att en sådan förändring som att byta bostad är en riktigt big deal. Trots att jag bara har flyttat från Skäggetorp till T1 - 6 km så är det just nu kaos i huvudet, men alla mina prylar börjar det bli ordning på! På fyra timmar packade jag upp det som skulle packas upp, möblerade och ställde in resten i förrådet. Det blev riktigt mysigt här faktiskt! Dessutom känns det sååååå härligt att vara tillbaka i Linköping efter en månads vistele i Gävle. Mycket har hänt under den gågna månaden och nu bara längtar jag efter skolan, vännerna i kursklassen och att bara andas frisk luft. Mest av allt längtar jag efter att lära känna mina tre nya roomisar och att bli grym på engelska!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback