the world is full of diamonds - go out and find them!

Jag är så tacksam över att jag har så fina vänner. Så tacksam över att jag har en kärleksfull familj. Så tacksam över att jag är frisk och att alla som står mig nära hjärtat också är det. Jag är så tacksam över att jag har ett djupt och varmt hjärta, en hjärna där det bedrivs tankesmedja dygnet runt och att jag bryr mig. Bry sig. Det är nog det viktigaste som finns. Jag är så tacksam över att jag aldrig är nöjd. Jag är så tacksam över att jag alltid tror det finns något bättre. Det driver mig. Det ger mig motivation. Det ger mig vilja att fortsätta. Om jag hade varit nöjd skulle varje dag kännas totalt tomma av mening. Jag är så tacksam över att jag lever och imorgon fyller jag 21 år.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback