Hey, I heard you were a wild one

Fredag. Idag kommer min käre mor hit och stannar över helgen!
Jag har gjort en hard-cleaning i kollektivet och det skiner som aldrig förr. Solen fajtas med molnen för fullt, dock vinner molnen och solen har bara visat sig ca 10 minuter. Nu ska jag klä på mig lite risiga kläder och gå ned och testa mina vingar inom cykelmekanismen. Ska försöka operera bort handbromsen som ändå bara krånglar, och nästa vecka, då SKA jag nämligen börja cykla överallt dit jag ska är planen. HAHHAHAHAH trodde ni på det eller? Vi kan ju försöka i alla fall.

Saknar min far  väldigt mycket också. Men vi ses snart, för han kommer till Madrid efter halva veckan jag är där. Åker förövrigt nästa söndag och hoppas på finväder!

Älskar min min på kortet....

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback