jag tänker så hårt, jag tror att du hör mig

Måndag. Lunchtid.
Ja, jag kan ju inte säga att jag har något att klaga på. Jag slog upp ögonen klockan 09 imorse, solen lyste in genom fönstret och jag bara log. Jag åt lite frukost innan jag tog en promenad runt i området här. Alcorón heter delen av Madrid som jag är i. Det är så mysigt här, så lungt även fast storstaden bara ligger en bit bort. Förorten Alcorón känns litet, även fast det är större än Linköping.

Jag promenerade till ett Mercadona och handlade hårspray. baguette och lite annat smått och gått. Nu sitter jag på balkongen med ansiktet upp mot solen och bara njuter. Det är runt 20 grader här och mina medhavda vårkläder är perfekt värmemässigt. Idag ska jag försöka bli klar med tentan hade jag tänkt, så jag bara kan chilla resten av veckan. Jag skulle kunna leva så här alltid.


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Men vad det där såg härligt ut då, hoppas du har det bäst! Kram

2012-03-26 @ 16:37:47
URL: http://idaeidem.blogspot.com/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback